OJ OJ!

Hallå!
Alla ni som kollade förra inlägget och undrade om jag var färgblind!? Näe, men just då hade jag inte hittat någon bild på gulsippor. -De blommar ännu trots att de bytt jord -som tre små solar bland de knoppande gullvivorna.
I förra veckan satt jag och kollade på en sida på nätet som chefen tipsat oss om -den handlar om elevvård och där hittar jag en
länk till en sidan där man kan hitta gamla klasskamrater -jag hittade några och la in min länk till denna blogg.
Sen var det så smart (ha, ha!!) att skicka e-post till gamla klass- och skolkamrater kunde man så klart inte göra om man inte betalade någon slags medlemsskap, men då slog snåltarmen till.......! Jag tänkte dock att kanske om någon kollar vidare på min blogg så ska jag ändå klart och tydligt skriva min e-postadress -den är:
[email protected]

So long (som man sa när jag var liten unge på 60- och 70-talet)

Kommentarer
Postat av: apa1 och apa2

Det här är ytterligare ett meningslöst inlägg av A1&A2

2007-05-29 @ 20:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback