Hej hej!!

Här är min blogg! Tänk att jag har blivit som alla andra och bloggar! Det visste jag inte vad det var för 1 år sedan, men nu! Det är Matilda på gymnasiet i Flen som lärt mig! Och det är ju så himla enkelt inte alls så där krångligt med dator som när jag gick första utbildningen på 80-talet. Ja, för att inte tala om dataudervisningen på slutet av 70-talet med Lars Arnér som lärare! -De ni! Det går inte att beskrivas -måste upplevas!
Jag tänker att här kan jag skriva lite vad jag funderar på och så kan mina vänner och bekanta som vill kommentera mina funderingar. Det borde kunna bli nutidens syjunta eller kanske motsvarighet till herrarnas bastumöten!
Vi hörs!
Gun

Kommentarer
Postat av: Åza

Hej Gun, trevlig att få ta del av din blogg. Jag är också på G snart (med samma hjälp som du fick för att komma igång). Bra när generationer utvecklar varandra:) Trevlig helg fr Åza L

Postat av: UllaBella

Datorer ja, komer du ihåg datakurserna på Hökmossen skolan?? Med dos 1 och 2... Mycket kul med din blogg! Jag dyker in då o då! Kram från UllaBella

2007-02-11 @ 17:51:01
Postat av: jennie

heeeej Gun !
jag jennie har läst din första blogg och jag tycker att den va bra och jag förstår att det är sårt med datorer men ha det bra heeejdå från jennie :D

2007-04-30 @ 18:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback