Vår

181772-1Igår var det vår i luften men idag är det februarigrått och dis och milt så att snön smälter bort. -Hur överlever man såna dagar som idag? Egentligen skulle jag vilja vara kvar i sängen och äta godis! Men det funkar ju inte alls -till slut skulle jag rulla ned från sängen och sedan skulle jag få dåligt samvete att jag inte gått till jobbet, ätit så dåligt så då skulle jag må ännu sämre. Efter många beprövade knep för att överleva en sån här dag så har jag kommit på att det bästa är att göra minsta möjliga. Och ska jag göra något så måste det vara något kul, något jag gillar!
Gun

Kommentarer
Postat av: Gun

Herregud hur knäpp är jag som sitter och kommenterar mina egna inlägg? Jag måste vara superego, eller handlar det om att jag måste kolla att allt funkar med min egna blogg.....????

2007-02-02 @ 10:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback