Fylla år

Vilka magiska dagar man kan få uppleva! Igår "råkade" jag fylla år. Ja, det skulle väl  bli som vilken vanlig dag som helst när man fyller år och jobbar hela dagen och inget mera med det. Visst jobbade jag hela dagen men på kvällen fick jag kontakt med två gamla kompisar som sökt upp mig på nätet. Den ena hade jag inte pratat med på 15 år!! och den andra kanske inte på 2-3 år!! Alla heter namn på A  så undra om det idag kommer att ske kontakter med de som börjar på B? Kul var det i vilket fall som helst att prata med de båda A:na!
image7 Känner någon igen bilden?

Kommentarer
Postat av: Mr Fritti

Gratis på födelsedagen i efterskott, nästa vecka blir det sol och värme på pippi öarna

2007-03-20 @ 13:32:36
Postat av: Jag själv

Läget Mr Fritti? Låtet skönt med "Kanarie" (obs Norrköpingsktuttal!!)Själv får jag nöja mig med lite kurser och så har chefen gått med på att vi ska få åka på spa och jobba...............men jag tror att många av oss har en annan ambitionsnivå. Det har varit ganska tufft detta år (från i höstas) med mycket jobb, svårt att få tiden att räcka till, komplexa ärenden och på Ungdomsmott har vi just nu en topp med aborter -förra året nästan inga! Och så blir man äldre -eller är det ungre? Min kollega hävdar att hon fyllt 27 och jag 26 och det kan jag hålla med om!
Akta dig för solen! Sitt i skuggan och drick ngt svalkande!

2007-03-21 @ 08:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback