Mitt utrymme i sybervärlden

Det här är ju mitt utrymme i den oändliga sybervärlden  som man kan undra om den är oändlig? Jag har kommit på att jag är mest på andras utrymmen i denna värld och sällan hemma hos mig. Trivs jag inte med mig blogg -kan bero på att jag aldrig är där -måste skärpa mig! Beträffande om sybervärlden är oändlig så måste jag undra när jag hör om olika "ting" som kan slå ut olika websidor etc. Tänk om det en dag var helt svart på skärmen och det i massmedia ropades ut att det var viruset jätte-jätte som slagit ut allt. Vad händer då? Blir det några nyheter? Vad funkar och vad funkar inte i samhället? Kommer bussen som den ska och kan man lösa en biljett på bussen, SJ, flyget......Hissnande tanke! Då är de med vedspis i skogen de stora vinnarna!
image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback