Hej hopp!

Kusinbarnet bloggar, min son har sagt att jag borde blogga med mina filmklipp. Vet inte om det är det jag vill.....I vilket fall har nätet blivit mitt tredje hem. Nummer 1 är där jag bor och nummer 2 är tvättstugan så det är nummer 3.
I vilket fall som helst har jag gått runt Östersjön denna dag och städat så motorn är igång och snart ska jag stryka. Men vem är egenltigen intresserad av sån info?
Mer intressant tycker jag att det är att veta att vildvinet nu har extremt röda blad på sina håll och jag har inte fotat dem-det är en miss för en bild sä
ger mer än tusen ord. Jag måste verkligen lära mig det och önska mig i julklapp en sån där  smartphone som tar bilder och dirket laddar upp på nätet men tills tomten kommer så är det några dagar..... Jag hoppas så klart på en vit och kall jul. Hoppas att snön kommer snart......Ja den första kan gott göra sin entrén så fort som löven kommit ned. För 2 år sedan åkte jag skidor redan i slutet av november här i "Möking" det var grejer det och så kan det gott vara denna vinter också. Tyvärr är risken stor att det blir blask, frusna och hala gator så man får ta sig ut med livet som insats eller i varje fall en stor risk att halka och slå sig och i min ålder även bryta sig. Nej då är det bättre med kall snö som inte är glatt och utan sträv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback