Läge för nytt inlägg

Det är väl läge för ett nytt inlägg -det var ett tag sedan jag skrev något som jag publicerade. Alltså har jag skrivit sånt som kan vara känsligt att publicera men jag har kommit på att det kan vara bra att kunna skriva av sig. Det kanske var så som bloggen kom till -människors behov att skriva av sig? Men så ibland har man inte tid och lust att skriva -nu helt plötsligt så sitter minsta ungen och gapar som en fågelunge och väntar på att jag i nutiden ska värma lite mat i micron. Ja innan ja kunde sätta mig vid datorn var jag tvungen att ta bort en tallrik från eftermiddagens "mellis" -inte har jag någon DNA-teknik så jag vet inte vem som ätit ur den men den yngsta ungen tar just på sig skulden!
image8

Kommentarer
Postat av: Björn

Var glad över fågelungar!!

2007-04-11 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback