Glasögon!

Hej å hå!
Tänk vad lätt att skrapa sina fina progressiva glasögon -de tål inte att få en flaska (tvättsåpa) så sig!!!Utan mitt i rutan är det tre små repor! Nu är jag så himla förståndig att jag försäkrat brillorna och ska få ett nytt glas. Medans jag väntar dvs några timmar klarar jag mig med mina gamla för långsyn och så de jag köpt på Claes Olsson för att läsa liggande (när jag nu är så pigg att jag orkar det......!) Festligt att se hur livet kommer att te sig för mig dessa timmar!
181772-1

Kommentarer
Postat av: Åza

Ibland kan det vara bra att ta på sig andra glasögon. När jag arbetar i klassrum tillsammans med flera lärare så är det intressant att höra vad andra sett och upplevt. Tänk vad mycket som kan passera utan att man hinner registrera allt. Ha en bra dag. Fr Åza

Postat av: matilda

mamma är SÅ teknisk. Skriver att min blogg är hennes adress :S hehe

2007-02-14 @ 12:58:52
URL: http://pimmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback